FAQ

 

Witamy w dziale "Najczęściej zadawane pytania"

1. Czy moge otrzymać fakturę VAT?
-> Tak, na zakupy w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT. Proszę zaznaczyć to przy składaniu zamówienia. Podane ceny to ceny brutto (z podatkiem VAT).

2. Czy faktura może być na inne dane niż adres wysyłki?
-> Tak, odpowiednie dane nalezy podać podczas składania zamówienia.

3. Czy można złożyć zamówienie z dostawą pod adres inny niż dane do faktury?
-> Tak, adres dostawy można zmienić podczas składania zamówienia.

4. Podczas płatności poprzez system płatności nastapił błąd. Co zrobić w takiej sytuacji?
-> Prosimy powtórzyć czynność, a jeśli nie przyniesie ona zamierzonego efektu, zalecamy złożenie zamówienia z inną formą płatności.

5. Czy potwierdzenie przelewu przyspieszy realizację zamówienia?
-> Nie, prosimy o nieprzysyłanie potwierdzeń przelewów. Warunkiem realziacji zamówienia jest zaksięgowanie przelewu na koncie sklepu.

6. Gdzie znajdę numer konta bankowego na który mam dokonać przelewu?
-> Numer konta znajduję się w podusmowaniu zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dodatkowo numery kont dostępne są stopce strony w dziale: Konta Bankowe

7. Czy możecie zmienić dane na otrzymanej fakturze?
-> Nie, nie mamy możliwości zmiany danych na wystawionej fakturze. Jeśli na fakturze znajdują się błędne dane, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa. Dodatkowe informacje: www.ewnioski.pl/formularze/nota-korygujaca/informacje