Nowe - zamówienie zostało przyjęte przez system i oczekuję na realizację przez obsługę sklepu. Zmiany te następują najczęściej w godzinach pracy sklepu.
W realizacji - zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest w trakcie kompletacji, bądź oczekuję na dostawę.
Oczekuję na wpłatę - zamówienie oczekuje na przelew, po jego otrzymaniu zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Zapłacone - oznacza, iż wpłata została zaksięgowana na firmowych kontach. Uwaga! Księgowanie nie odbywa się w chwili wpłynięcia środków na konto, a w momencie pojawienia się przelewu u nas w systemie.
Wysłane - oznacza, że zamówiony towar został przekazany kurierowi. Automatycznie zostaje generowany email z numerem listu przewozowego i wysłany na podany w zamówieniu adres email. Niestety zdarza się, że jest on zatrzymywany przez filtry antyspamowe zwłaszcza, gdy konto jest na darmowym serwerze typu wp.pl, onet itp.
Anulowane - zamówienie zostało anulowane na życzenie użytkownika lub przez obsługę sklepu z powodu np. nie potwierdzenia zamówienia, braku kontaktu, wycofania produktu ze sprzedaży itp.
Dokładnych przyczyn anulowania można dowiedzieć się z maila wysłanego od obsługi sklepu. Aby aktywować zamówienie wystarczy skontaktować się z obsługą sklepu.
W niektórych przypadkach (np. brak wpłaty) wystarczy dokonać zapłaty za zamówienie. Po zaksięgowaniu, zostanie ono automatycznie aktywowane.