Reklamacje

1. Reklamacja towaru niepełnowartościowego

 Reklamacje prosimy składać z wykorzystaniem danych kontaktowych Sprzedającego, tj. pisemnie na adres HME Sp. z o.o. z siedzibą w Zgierzu, ul. Barwnikowa 28, 95-100 Zgierz lub drogą elektroniczną na adres: biuro@hme-online.pl

Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem zamieszczonego poniżej protokołu reklamacyjnego, który prosimy dołączyć do przesyłki. Każdy towar, który okazał się niepełnowartościowy, zostanie wymieniony na nowy na koszt Sprzedającego. Jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zaoferujemy inny lub zwrócimy środki.

2. Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie

Otrzymaną przesyłkę z zamówieniem należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania, lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep. Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z kurierem sprawdzić zawartość. Mają Państwo czas na to żeby ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń, oraz czy jest zgodny z fakturą. W przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru warto spisać z kurierem protokół szkody, którego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Ważne, aby protokół był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji. Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Taką sytuację należy zgłosić firmie HME oraz przesłać protokół. Protokół szkody stanowi podstawę do ewentualnej reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu.

Ewentualne reklamacje dot. błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie jednego tygodnia od daty jej otrzymania.

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY
Numer zamówienia:
Numer faktury:
NIP:
Imię i nazwisko zamawiającego:
Nr telefonu i adres zamawiającego:
Data zakupu:
Przedmiot reklamacji:
Opis reklamowanego produktu:

Zadzwonimy do Ciebie w ciągu 24h i wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.